E uimitor ce se intampla in organism daca mananci seminte de in zilnic, timp de o luna

97

Semintele de in reprezinta una din principalele surse de proteine si acizi grasi de origine vegetala. Sunt recomandate de medicii si specialistii in nutritie si joaca unrol important in curele de slabire. Pentru cele mai bune efecte, se recomanda sa le consumati in fiecare zi timp de o luna.
Beneficii ale semintelor de in
Potrivit healthyfoodhouse.com, doua linguri de seminte de in proaspat macinate sunt suficiente pentru a observa urmatoarele beneficii:
Reducerea colesterolului cu pana la 50%.
Reducerea nivelului trigliceridelor cu 25 pana la 60%.
Reglarea nivelului zaharului din sange si, in consecinta, reducerea riscului de a dezvolta diabet.

CITESTE SI


 

Lista de plante care ne intaresc sistemul imunitar

Semintele ideale pentru diabetici si cei care vor sa slabeasca

5 minute de alergare scade riscul de deces prematur


 
Ce trebuie sa stim:
3 linguri de seminte de in contin aceeasi cantitate de acizi grasi omega 6 si omega 9 precum jumatate de kilogram de peste
Semintele de in sunt bogate in fibre si astfel previn constipatia.
Semintele de in combat inflamatia si previn osteoporoza si bolile cardiovasculare
Asigura o senzatie de satietate pe termen lung, contribuind la pierderea kilogramelor in plus.
sursa: sanatate.bzi.ro