Exercitiu magic: "Scandurica" iti pune in miscare fiecare muschi al corpului

345

Magica „scandurica” este un exercitiu simplu care, incredibil, practicat cu sarguinta, poate da o tonifiere superba a muschilor abdominali si a altor muschi de baza. Acest exercitiu este perfect atat pentru barbatii si cat si pentru femeile care doresc prin practicarea fitness-ului sa arate bine si sa fie sanatosi.
Potrivit suntsanatos.ro, „Scandurica” este un exercitiu de mare greutate, dar care este mai sigur pentru organism decat exercitiile de ridicare a greutatilor. Acest exercitiu iti poate schimba viata! Un organism puternic este fundamental nu numai pentru un fizic elegant dar, de asemenea, este benefic pentru starea generala de sanatate si de sprijin a organelor interne. De asemenea, ajuta enorm la practicarea multor discipline, inclusiv arte martiale, gimnastica, inot si multe altele!
Aproape toata lumea care are o stare buna de sanatate poate face „scandurica” -, dar ceea ce conteaza este cat de mult puteti sta in pozitie si apoi frecventa cu care o practicati. Ai determinarea de a face acest exercitiu in fiecare zi?
Timpul ideal pentru realizarea exercitiului este considerat a fi de 2 minute – in forma sa perfecta. Nu e usor sa mentii postura atat de mult. Pentru multe persoane 30 de secunde se vor resimti ca o eternitate – in special la primele executii.
Daca puteti face un minut, este foarte bine. Incepeti usor si vedeti daca puteti prelungi timpul, treptat. Este mult mai bine sa executati exercitiul o perioada mai mica de timp, dar sa mentineti o practica regulata, decat sa fortati si apoi din cauza durerii sa renuntati. Un mic truc este acela de a lua o revista, laptop sau o carte si a le pune in fata dumneavoastra, impreuna cu timer-ul – asa veti scapa de plictiseala si vi se va parea ca timpul trece mai repede. Va informati in timp ce obtineti un abdomen puternic!
Punerea in practica: Facand „scandurica”.
Pentru a va pregati veti avea nevoie de o saltea moale sau perna pentru coate, deoarece acestea vor fi sprijinul intregului corp pentru o perioada de timp.
In primul rand, pentru a intra in pozitie asezati-va in genunchi si apoi aplecati-va inainte, ca si cum ati avea de gand sa sarutati pamantul. Odihniti-va pe coate si antebrate, setati cronometrul si apoi indreptati picioarele inapoi, pastrandu-le apropiate. In mod ideal ar trebui ca trunchiul sa fie absolut drept – ca in cazul in care dorim sa efectuam o flotare in forma perfecta. Acum pur si simplu tineti pozitia concentrandu-va pe mentinerea trunchiului cat mai drept – atata timp cat puteti. Incepeti cu 30 de secunde iar apoi mariti treptat, astfel incat sa nu va fortati.

CITESTE SI


 

Doar asa scapi de excesul de grasime si de pielea lasata de pe brate

Lungimea degetelor de la picioare iti spune ce fel de persoana esti

Cate nuci trebuie sa consumi pe zi pentru a avea o stare de sanatate nemaipomenita


 
Daca puteti face „scandurica” de doua ori pe zi, veti observa cu siguranta o imbunatatire in tonifierea abdominala. De asemenea, veti observa ca ajuta in problemele mai mici de la nivelul coloanei vertebrale.
Pentru un inceput usor: Daca nu sunteti inca in masura sa faceti scandurica in mod regulat, o puteti lua incetul cu incetul, incepand cu genunchii la pamant, punand astfel o mai mica greutate pe muschii de baza.
Variatii de pozitii
Odata ce puteti sta doua minute in postura de baza, exista modalitati de a diversifica exercitiul, astfel incat veti avea cat mai mult de castigat de pe urma posturii.
Scandurica pe o parte: Aceasta este un exercitiu superb pentru muschii din partea laterala a abdomenului. Pentru aceasta variatie, rotiti-va pe o parte, cu un cot sau o mana pe podea si cu trunchiul drept. Puteti ridica celalalt brat, astfel incat acesta sa fie sa directionat drept in sus. Faceti-o pe o parte, apoi pe cealalta. Este posibil sa observati ca puteti sta in postura doar cateva secunde, pentru inceput. Este ok. 10 secunde in aceasta pozitie, de doua ori pe zi, in fiecare zi si veti observa beneficiile
Scandurica in sus: Pentru aceasta, incepe din pozitia sezand cu picioarele drepte in fata ta. Apoi, pozitioneaza mainile tale de fiecare parte a feselor si ridica trunchiul de la sol. La inceput este posibil sa puteti realiza exercitiul doar cateva secunde, dar beneficiile pentru muschii spatelui sunt extraordinare.
Scandurica cu un picior ridicat: Prin efectuarea posturii in mod regulat, cu un picior ridicat, puteti creste dramatic gradul de dificultate. Mentine corpul drept si rezista tentatiei de a te roti!
Scandurica cu un brat ridicat: Realizarea posturii cu un brat ridicat este o provocare si mai mare. Veti avea nevoie sa fiti mereu atenti sa nu va dezechilibrati, iar efortul suplimenar necesar pentru a nu roti corpul in aceasta pozitie va va solicita foarte mult muschii.
Scandurica cu un brat si un picior ridicat: Ridicati un brat si piciorul opus in acelasi timp, apoi schimbati. Tu vei simti asta!
VIDEO:

sursa: sanatate.bzi.ro