Mananca asta daca vrei sa elimini stresul cat mai repede!

264

Stresul pare a fi boala care afecteaza cea mai mare parte a populatiei globului. Resimtim tot mai acut presiunea timpului si ne temem ca nu ne putem termina la timp treburile. O solutie pentru echilibrarea sistemului nervos consta in introducerea in alimentatie a unor grupe de alimente, despre care site-ul www.healthcastle.com spune ca sunt de ajutor in combaterea efectelor stresului.
Paste din cereale integrale si floricele de porumb. Multe alimente bogate in carbohidrati sunt deja denumite ca fiind alimente “confortabile”. Pastele, painea, orezul, floricele de porumb sunt alimente care contribuie la eliberarea in organism a unei substante numita serotonina.
Aceasta e “responsabila” pentru starea generala de bine si are proprietatea de a reduce stresul. Pentru a va hrani sanatos, optati pentru versiunea obtinuta din cereale integrale a acestor alimente.
O ceasca de ceai fierbinte poate ajuta la calmarea nervilor, mai ales intr-o zi ploioasa. In locul unei cesti de cafea, puteti opta pentru o cana cu ceai verde, alb sau negru. Contine flavonoizi, benefici pentru reducerea efectelor stresului.
Iata un singur motiv pentru care sa mancati broccoli – el contine cantitati mari de vitamina B ale carei proprietati antistres sunt binecunoscunoscute. In plus, poate reduce efectele anxietatii si ale depresiei. Alte legume verzi, pe care le puteti introduce in alimentatie fie crude, fie pregatite la abur sunt: stevia, spanacul, sparanghelul, fasolea verde, varza, mazarea, cozile de ceapa verde, leurda.
Pot linisti “soricelul” din stomac si nevoia de a manca tot timpul generata de stres. In plus, ele contin cantitati mari de vitamine din grupa B si magneziu – un mineral important in producerea serotoninei.

Continuarea pe esibian.ro!