Motivele pentru care te ingrasi! Acestea sunt cele 10 greseli pe care le faci la micul dejun

70

Multi spun despre micul dejun ca este cea mai importanta masa a zilei, dar daca nu esti atenta la ce mananci, exista riscul ca unele alimente pe care le consumi sa te ingrase. Recomandat este sa nu depasesti un numar de 300 sau 400 de calorii. Iata cateva obiceiuri la mic dejun care duc la kilograme in plus.
1. Consumi alimente semi-preparate
Desi este mult mai usor sa consumi alimente deja preparate sau sa optezi pentru iaurturi cu fructe sau alte alimente din comert, medicii nutritionisti sunt de parere ca acestea iti vor afecta silueta! Mai degraba, opteaza pentru cateva felii de paine integrala prajita cu avocado sau un smoothie cu banane.
2. Consumi cereale care contin foarte mult zahar
Cerealele sunt foarte sanatoase si este recomandat sa le consumi la micul dejun, dar medicii nutritionisti avertizeaza asupra continutului de zahar. Atunci cand cumperi o cutie de cereale, asigura-te ca pe pachet se gasesc toate informatiile cu privire la indulcitori. Atunci cand consumi cereale cu lapte poti sa adaugi cateva migdale sau seminte de chia – vor fi mai satioase si mai hranitoare!
3. Nu mananci suficient la micul dejun
O greseala destul de mare este faptul ca nu mananci suficient la micul dejun. Chiar daca tu consideri ca in acest fel nu exista riscul sa iei in greutate, te inseli. Medicii nutritionisti sunt de parere ca este bine sa consumi alimente bogate in proteine si grasimi sanatoase, pentru ca in acest fel vei avea senzatia de satietate si nu vei mai simti nevoia sa consumi si alte alimente prea curand.
4. Sari peste micul dejun
Chiar daca nu iti este foame la prima ora a diminetii, este recomandat sa nu sari peste micul dejun. Acest obicei dauneaza siluetei, asa ca, inainte sa pleci la birou, opteaza pentru o gustare rapida, dar satioasa. Poti sa consumi alimente bogate in proteine, pentru ca acestea te vor ajuta sa ai energie intreaga zi.
5. Consumi alimente bogate in carbohidrati
Carbohidratii iti dau foarte multa energie, dar nu este recomandat sa faci exces. Ca sa nu ai probleme cu silueta, este recomandat sa optezi pentru un mic dejun echilibrat, cum ar fi oua, nuci si seminte de chia. Evita sa consumi paine alba, alimente dulci sau cereale care contin foarte mult zahar.
6. Folosesti prea mult ulei
De exemplu, daca iti place sa consumi oua la micul dejun, este recomandat sa folosesti o cantitate mai mica de ulei atunci cand le prepari. Ouale sunt bogate in proteine si au foarte multe beneficii asupra organismului, dar procesul de preparare este foarte important. Evita sa consumi ouale impreuna cu branzeturi sau produse lactate.
7. Nu gatesti sanatos
Daca iti doresti sa nu ai probleme cu kilogramele in plus, este foarte important modul in care iti prepari micul dejun. Evita sa adaugi foarte mult ulei sau unt cand prepari unele alimente si, totodata, renunta la sare sau alte ingrediente care te pot ingrasa.

CITESTE SI


 

Trebuie sa-ti faci griji pentru inima ta daca ai aceste semne

Ghimbirul – o minunatie pentru ficat

5 minute de alergare scade riscul de deces prematur


 
8. Pui foarte multe topping-uri
Sa asezonezi micul dejun cu foarte multe seminte, condimente sau alte ingrediente care iti plac nu este un lucru gresit, dar ai grija sa nu exagerezi. De exemplu, medicii nutritionisti sunt de parere ca nu este bine sa adaugi prea multe seminte de chia sau migdale, chiar daca le consideri sanatoase.
9. Mananci portii prea mari
Chiar daca ai o alimentatie sanatoasa, cantitatea conteaza, asa ca nu este recomandat sa mananci mai mult decat este necesar. De exemplu, foarte multe persoane au tendinta sa exegereze atunci cand consuma ovaz la micul dejun, asa ca medicii nutritionisti recomanda un smoothie sanatos sau vafe fara gluten.
10. Adaugi lapte si indulcitori in cafea
Pe lista cu obiceiuri nesanatoase la micul dejun se afla si acesta. Daca iti place sa bei cafeaua cu lapte si indulcitori, afla ca acest obicei duce la ingrasare. Asadar, incearca sa consumi cafeaua simpla, pentru ca in acest fel nu vei mai avea motive sa iti faci griji in privinta kilogramelor in plus.
sursa: andreearaicu.ro