Posteriorul bombat, mult visat de femei. Acest exercitiu pentru fesieri are o eficienta maxima

101

Fandari, genuflexiuni, ridicari de bazin, toate te ajuta sa obtii, in timp, unposterior bombat. Dar exercitiul pentru fesieri recomandat de antrenorii World Class este kettlebell swing.
In ciuda aparentei, este un exercitiu destul de complex, care solicita in special partea inferioara a corpului, muschii fesieri, coapsele, abdomenul, dar si pe cea superioara. Pentru femeile care l-au incercat a devenit exercitiul-minune.
Cum il executi?
Poti incepe antrenamentele cu un kettlebell de patru kilograme, apoi, pe masura ce iti creste forta, schimba-l cu unul de opt sau 12 kilograme.
Prinde kettlebell-ul cu ambele palme si departeaza picioarele la nivelul umerilor.
Apleaca-te in fatasi flexeaza genunchii pana ajungi intr-o semigenuflexiune. in aceasta pozitie kettlebell-ul nu coboara mai jos de nivelul genunchilor, iar bratele sunt usor indoite de la cot.

CITESTE SI


 

WOW! Rasina Mumio te vindeca de aproape toate bolile din lume

Trei legume care intaresc imunitatea si previn bolile cardiovasculare

Tu stii cata sare trebuie sa consumi zilnic? Afla ce boli poate cauza excesul de sare


 
Balanseaza greutatea si, cu avant, ridic-o pana la nivelul umerilor. Simultan indreapta picioarele, impingand bazinul inainte si blocandu-l. Miscarea trebuie sa fie rapidasi executata cu multa forta. Nu uita sa mentii in permanenta abdomenul incordat, pentru a-ti proteja spatele.
Aceasta versiune a kettlebell swing, cu ridicarea bratelor pana la nivelul umerilor, se numeste Swing russian style, dar exista mai multe tipuri de swing cu kettlebell-ul. Poti face, de exemplu, si cu o singura mana sau cu alternarea lor pe parcursul executiei.
Dar nu uita ca oricat de bun si eficient este un exercitiu, pentru a obtine rezultate rapide, ai nevoie de 3-4 antrenamente pe saptamana, cat mai diferite: cardio, functional training, interval training si strenght training.
sursa: trupulperfect.infotrafic.biz