Trucuri care iti ofera energie inca de la primele ore ale zilei

84

Ti-e somn dimineata si nu ai niciun chef sa te trezesti? Iata ce trebuie sa faci pentru a avea energie inca de la primele ore ale zilei. Pe langa miscare, insa, exista si alte obiceiuri care iti confera doza de energie de care ai nevoie dimineata:
1. Consuma mai multe alimente bogate in lizina
Potrivit celebrului Dr. Oz, este recomandat sa consumi alimente cu un continut bogat in lizina in interval de o ora dupa ce te-ai trezit. Acest aminoacid este important pentru organism la primele ore ale diminetii. Il gasesti in lactate si carne, insa daca nu le preferi pe acestea la micul dejun, atunci poti sa te bazezi si pe avocado si quinoa. Daca preferi ceva usor pentru micul dejun, Dr. Oz iti recomanda un smoothie cu frunze de spanac, lapte vegetal, fulgi de ovaz, banana, ghimbir, lamaie la care sa adaugi un avocado.
2. Consuma ceai din radacina de papadie in locul cafelei
Are un efect detoxifiant asupra ficatului si te va ajuta sa ai mult mai multa energie daca il consumi dimineata in locul cestii obisnuite de cafea. Pune la fiert radacina coapta de papadie si de cicoare, plus un bat de scortisoara pentru a-i conferi aroma. Papadia favorizeaza eliminarea toxinelor din organism, intensifica tranzitul intestinal si creste tonusul intregului organism.
3. Bea multa apa imediat dupa trezire
Deshidratarea este cel mai mare dusman pentru nivelul tau de energie, sustin nutritionistii. Atunci cand nu consumi suficienta apa, sangele tau se ingroasa, inima ta nu functioneaza la capacitate maxima, astfel incat corpul nu este bine oxigenat si hranit cu nutrientii necesari. Dimineata este recomandat sa bei doua-trei pahare mari cu apa si zeama de lamaie imediat dupa trezire.
Consuma zilnic doi litri de lichide, cum ar fi apa plata, sucurile proaspat stoarse din legume si ceaiuri din plante medicinale.

CITESTE SI


 

Aceasta planta de primavara trateaza toate afectiunile pe baza de nervi

Iti ataca oasele! Alimentele de care trebuie sa te feresti pentru a nu suferi de osteoporoza

Sucul de grau verde iti revitalizeaza intreg organismul. Proprietatile sale sunt iesite din comun


 
 
4. Nu sari peste micul dejun
Cerealele integrale, proteinele si grasimile sanatoase nu trebuie sa lipseasca din meniul tau de dimineata – de exemplu, terci de ovaz cu unt de arahide, un smoothie cu fructe, unt de arahide/migdale si lapte degresat sau oua cu paine integrala si un iaurt grecesc.
Evita dulciurile, produsele de patiserie, fast-food, covrigii care nu au nicio valoare nutritionala si pot accentua starea de oboseala.
5. Mananca kiwi
Nu numai ca are de doua ori mai mult potasiu decat bananele, dar are si un continut dublu de vitamina C in comparatie cu portocalele. Prin urmare, kiwi asigura nutrientii importanti pentru a-ti incepe ziua plina de energie. Consuma un kiwi inainte de micul dejun sau include-l in smoothie sau peste terciul de ovaz. Aceste fructe mai au si un continut ridicat de fibre care dau satietate, energie si revigoreaza sistemul digestiv.
sursa: realitatea.net